متن عاشقانه و رمانتیک 92

متن عاشقانه و رمانتیک

می گن شیشه عمر آدما اگه خیس بشه عمرشون کم می شه!

می دونستی چشات شیشه عمر منه؟

متن عاشقانه و رمانتیک سال

بهترین لحظه

لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم

بعد یک اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات!

متن عاشقانه و رمانتیک

تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت هست

متن عاشقانه و رمانتیک

وفادار تو بودم تا نفس بود

دریغا همنشینت خار و خس بود

دلم را بازگردان

همین جان سوختن بس بود بس بود

متن عاشقانه و رمانتیک

توی دنیا دو تا نابینا می‌شناسم

یکی تو که هیچ موقع عشقم رو ندیدی

یکی من که کسی رو جز تو ندیدم

متن عاشقانه و رمانتیک

اگر سلام جان داشت آنرا با عطر شقایقهای وحشی آغشته میکردم و با تمبر بوسه به بال کبوترهای مهاجر می بستم و برای تو یگانه امیدم می فرستادم.

متن عاشقانه و رمانتیک

نگاهم یاد باران کرده امشب

مرا سر در گریبان کرده امشب

غم و فریاد من از این وان نیست

دلم یاد رفیقان کرده امشب

متن عاشقانه و رمانتیک

پلک های مرطوب مرا باور کن

این باران نیست که می بارد

صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون می ریزند

متن عاشقانه و رمانتیک سال جدید

چقدر این روزها چاق شدی

می دونی از کجا فهمیدم!

چون هر روز جای بیشتری در دلم باز می کنی

متن عاشقانه و رمانتیک روز

چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

متن عاشقانه و رمانتیک امروز

سرم درد میکند برای دردسر!

و تو میدانی آنقدردوستت دارم

که حتی اگر سرم به سنگ بخورد یا سنگ به سرم !!

از این دوستت دارم دست بر نخواهم داشت

متن عاشقانه و رمانتیک تابستانی

تو را در طبیعت بکر چون یاس

و در افکارم از احساس

در انزوای تنهایی بی حد

ترا در شبانه ی لبخند

تا صبح دور

و به اندازه ی یک جرعه خدا دوست می دارم

متن عاشقانه و رمانتیک

به اندازه مهربانی حضور یک کــس که یکتا است دوستت دارم

متن عاشقانه و رمانتیک

از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی

اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد

و برگه ی دوستت دارمرا زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت

متن عاشقانه و رمانتیک

کسی که باورت داره یه قدم جلوتر از کسیه که دوستت داره

پس بیشتر از اینکه دوستت داشته باشم باورت دارم

اس ام اس عاشقانه جدید

پیامک عاشقانه اس ام اس جدید

باران‬ كه هيچ …

با ‫‏تو‬ ‏مرگ‬ هم ‫‏عاشقانه‬ است…

اس ام اس عاشقانه جدید احساسی

پیامک عاشقانه اس ام اس جدید

اگر می دانستم انسان ها را به خاک می سپارند

خاک می شدم تا تو را به من بسپارند

اس ام اس عاشقانه جدید

پیامک عاشقانه اس ام اس جدید

دستش که در دستت باشد

خود به خود کلمه ای بـه نام “سرما ” از لغت نامه ی مغزت

پاک می شود

اس ام اس عاشقانه جدید احساسی

پیامک عاشقانه اس ام اس جدید

به کــــــــه گویم که تو منزلگه چشمان منی

به کـــــــه گویم که تو نوازشگر دستان منی

بـــــــــــه چه سازی بسرایم دل تنهای تو را

به کـــــــه گویم که تو آهنگ دل و جان منی

اس ام اس عاشقانه جدید

پیامک عاشقانه اس ام اس جدید

یه وقتایی یه غریبه میتونه بهترین دوستت بشه

همونطور که بهترین دوستت هم میتونه

یه روزی برات یه غریبه بشه

اس ام اس عاشقانه جدید

پیامک عاشقانه اس ام اس جدید

چشـــــــم هایت آشــــــوب به پا کرد !

و مــــــــن لحظه ای از دلم غافل شدم

فقــــط لحظــــه ای …!

وقتی دوباره یافتمش که در جبهه ی تو بود!

خط مقدم …

پای تو ایستاده بود …

تمام قد !

اس ام اس عاشقانه جدید

پیامک عاشقانه اس ام اس جدید

من ‫‏عاشقانه‬ نمی نویسم

چرا که مخاطب خاص نیست

چون کسی در این زمانه ارزش خاص بودن را ندارد

اس ام اس عاشقانه جدید

پیامک عاشقانه اس ام اس جدید

دنیا خیال تو نیست

اما بیرون از خیال تو هم دیگر دنیا برای من نیست

اس ام اس عاشقانه جدید

پیامک عاشقانه اس ام اس جدید

از تو هر چه بگويم ناخود آگاه ‫‏عاشقانه‬ می شود…

اس ام اس عاشقانه جدید

پیامک عاشقانه اس ام اس جدید

آسمان هم که باشی

بغلت خواهم کرد

فکر گستردگی واژه نباش

همه در گوشه ی تنهایی من جا دارند

اس ام اس عاشقانه جدید

پیامک عاشقانه اس ام اس جدید

باور کن!

کار من نیست

کار دِل است

دِلم جایی میان نَفَس هایَت گیر کرده است

یا دلم را پس بده یا نفس هایت مال من

اس ام اس عاشقانه جدید

پیامک عاشقانه اس ام اس جدید

تكرار همه چيزاي دنيا خسته كننده است…

اما تو مثل نفس هستى كه تكرارت

تضمين زندگى من است

اس ام اس عاشقانه جدید

پیامک عاشقانه اس ام اس جدید

به یاد داشته باش

هر وقت دلتنگ شدی به آسمان نگاه کن کسی است

است که ‫‏عاشقانه‬ تورا می نگرد

اس ام اس عاشقانه جدید

پیامک عاشقانه اس ام اس جدید

‏عاشقانه‬ دوستت ندارم

چون ‫‏كار‬ عاشقان است

من ‫‏مردانه‬ دوستت دارم

چون ‫‏ضرورت‬ عاشقان است

اس ام اس عاشقانه جدید

پیامک عاشقانه اس ام اس جدید

من اگر ‫عاشقانه‬ می نویسم

نه ‫‏عاشقـم‬ نه شکست خورده

فقط می نویسم تا عشق یاد‬ قلبم بمانـد

در ایـن ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها

فقـط تمـرین ‏آدم‬ بـودن میکنم
جدیدترین جملات و استاتوس های عاشقانه و رمانتیک